لوگو لوناگشت

بهترین رستوران های استانبول

امروز قصد داریم شما عزیزان را با بهترین رستوران های استانبول آشنا کنیم. استانبول یکی از شهرهای زیبا و پرطرفدار و البته بسیار شلوغ کشور ترکیه به حساب می آید. استانبول یکی از شهرهای بسیار شاد و سر زنده دنیا شناخته شده چرا که در هر ساعتی از شبانه روز که به خیابان ها بیاید شاهد قدم زدن، تفریحات بسیاری از مردم، رستوران های هیجان انگیز و شلوغ این شهر خواهید بود. در این مقاله شما را با انواع رستوران های لوکس و با کیفیت و قیمت منو رستوران های مختلف آشنا کنیم. لطفا با حوصله زیاد تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

رستوران گردی در استانبول

یکی از قسمت های هیجان انگیز سفر به استانبول رستوران گردی است چرا که شما عزیزان با هر ذائقه و سلیقه ای که باشید می توانید از رستوران های متنوع این شهر زیبا بهره مند شوید.همانطور که گفتیم بدلیل تنوع بسیار بالای رستوران های استانبول ، بهتر است آشنایی کلی با رستوران های خوب و لوکس این شهر بسیار جذاب داشته باشید چرا که آشنایی شما با بهترین رستوران های استانبول می تواند از هدر رفتن زمان ارزشمندتان صرفه جویی نماید.

 

رستوران گردی در استانبول

 

بیشتر بخوانید: تور استانبول

 

معرفی بهترین رستوران های استانبول

 

1- رستوران نصرت استانبول

 

اولین رستورانی که باید خدمت شما گردشگران عزیز معرفی شود رستوران معروف نصرت استانبول می باشد. نام سرآشپز پر طرفدار این رستوران (سالت بی) می باشد. این رستوران بدلیل طعم بی نظیر انواع غذاهایی که دارد مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران زیادی قرار گرفته است. یکی از اصلی ترین منو غذای این رستوران استیک است. اگر طرفدار طعم لذیذ و خوشمزه ی استیک می باشید پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که حتما به رستوران نصرت استانبول بروید و از طعم استیک بی نظیر این رستوران لذت ببرید علاوه بر استیک در این رستوران انواع غذاهای دریایی، گوشتی، مرغ بریان، انواع برگرهای خوشمزه، سوشی و انواع و اقسام سالادهای مختلف با طعم های متنوع برای شما گردشگران عزیز سرو می شود.قیمت انواع غذاهای گوشتی رستوران نصرت چیزی در حدود 60 دلار است و درخصوص قیمت انواع سوشی ها نیز حدودا از 30 دلار قیمت ها شروع می شود. اگر علاقه مند به سرو انواع سالادها و خوراک های این رستوران می باشید باید در جریان باشید که قیمت انواع خوراک ها و سالادها نیز در حدود 25 دلار می باشد.

 

رستوران نصرت استانبول

 

2- رستوران نیکول استانبول

 

یکی از بی نظیرترین رستوران هایی که باید بشناسید رستوران نیکول استانبول است. آیلین یازیجیوقلو نام صاحب این رستوران پر طرفدار می باشد. رستوران نیکول استانبول دارای ویژگی های بسیاری بوده که می توانیم به کیفیت بسیار خوب این رستوران، تنوع زیاد در منوی غذاها و ویوی زیبای این رستوران اشاره کنیم. همانطور که در متن اشاره شد این رستوران بدلیل کیفیت بسیار بالا موفق به دریافت ستاره میشلن شده است. اعطای این ستاره ها زمانی میسر خواهد شد که رستوران مذکور از همه ی لحاظ بخصوص کیفیت تایید شده باشد. نکته ی جالبی که در خصوص این رستوران نیاز است بدانید منوی خاص و جذاب این رستوران است. رستوران نیکول مطابق با هر فصل از منوی متفاوتی برخوردار می باشد.

 

رستوران نیکول استانبول

 

3- رستوران ایرانی ریحون در میدان تکسیم استانبول

 

اگر به فکر این هستید که کدام یک از رستوران های ایرانی در استانبول مطلوب و با کیفیت می باشند ما به شما عزیزان رستوران ریحون استانبول را پیشنهاد می دهیم. این رستوران یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین رستوران های ایرانی در استانبول محسوب می شود. منو غذای این رستوران بصورت متنوع و کاملا ایرانی و با کیفیت بسیار خوبی می باشد و غذاهایی نظیر شیشلیک، سلطانی، کباب وزیری، چلوکباب، جوجه کباب ، زرشک پلو با مرغ، خورشت قیمه و قرمه سبزی دراین رستوران برای گردشگران عزیز سرو می شود هزینه غذاهای این رستوران از 45 دلار شروع و تا 330 دلار نیزبنا به در خواست غذای مورد نظرتان متفاوت است.

 

رستوران ایرانی ریحون در میدان تکسیم استانبول

 

4- رستوران میکلا استانبول

 

رستوران میکلا یکی از لاکچری ترین و لوکس ترین رستوران های استانبول محسوب می شود. رستوران میکلا استانبول در پشت بام هتل مارمارا پرا واقع شده است که از ویوی بسیار زیبایی برخوردار است که شما عزیزان می توانید بصورت 360 درجه شاهد مناظر زیبای استانبول باشید.این رستوران یکی از رستورانی های است که در آن غذاهای بین المللی بخصوص ترکیب غذاهای های خوشمزه ترکی و اسکاندیناوی برای عزیزان سرو می شود. این رستوران جزو گرانترین رستوران های استانبول است که در آن انواع دسر های بین المللی، کوکتل های مختلف، انواع غذاهای گوشتی، انواع غذاهای مخصوص برای افراد گیاه خوار و غیره در آن سرو می شود.

 

رستوران میکلا استانبول

 

5- رستوران اوتانتیک استانبول

 

یکی از معروف ترین رستوران های استانبول رستوران اوتانتیک است.این رستوران از لحاظ قیمتی جزو رستوران های مقرون بصرفه استانبول شناخته شده ، شما عزیزان می توانید در این رستوران انواع سالادها ، غذاهای گوشتی، کبابی، غذاهای غیر گوشتی، انواع دسر های سنتی و انواع نان های سنتی ترکیه ای را در این رستوران سرو نمایید. رستوران اوتانتیک در میدان تکسیم استانبول واقع شده است.

 

رستوران اوتانتیک استانبول

 

6- رستوران بی اغلو هالک دنر

 

اگر بدنبال رستورانی بصورت سلف سرویس و البته با قیمت و کیفیت مناسب می باشید پیشنهاد ما به شما عزیزان رستوران بی اغلو هالک دنر می باشد. در این رستوران شما عزیزان می توانید انواع کباب های خوشمزه، پیش غذا و دسر های متنوع، خوراک ها، انواع دلمه های ترکی، پوره سیب و زمینی و غیره را در این رستوران شیک سرو نمایید.

 

رستوران بی اغلو هالک دنر

 

7- رستوران ایرانی آریا همراه با اجرای موزیک زنده

 

اگر در سرو غذاهای ایرانی سخت پسند هستید و علاقه مند هستید که در یکی از بهترین رستورانی های ایرانی استانبول طعم غذاهای اصیل ایرانی را تجربه نمایید پشنهاد می دهیم که حتما به رستورانی لوکس و درجه یک آریا مراجعه کنید.این رستوران یکی از اصل ترین و معروف ترین رستوران های ایرانی شناخته شده در استانبول می باشد.در این رستوران شما عزیزان می توانید از انواع خورشت ها، پلوها، کباب های ایرانی، کوفته ها و خوراک ها و انواع دسرها، سوپ ها و پیش غذاها استفاده نمایید.یکی از قابلیت های دیگر این رستوران اجرای موزیک زنده برای عزیزانی است که این رستوران را برای صرف غذای خود انتخاب می کنند.

 

رستوران ایرانی آریا همراه با اجرای موزیک زنده

 

8- رستوران ساحلی استانبول

 

رستوران میلیوس بالیک استانبول یکی از رستوران های ساحلی استانبول است که این رستوران دارای معماری خاصی بوده و جهت زیباتر شدن این رستوران دیواره های آن بصورت شیشه ای کار شده است.این رستوران بسیار جذاب در کنار دریا واقع شده و تعدادی از صندلی های این رستوران روی پل چوبی دریا قرار داده شده است.منو غذایی این رستوران شامل: انواع غذاهای کبابی و گریل شده، انواع غذاهای دریایی، انواع سالادها و منوی صبحانه می باشد.

 

رستوران ساحلی استانبول

 

9- رستوران دریایی بالیکچی صاباحاتین

 

اگر علاقه مند به غذاهای دریایی هستید به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که به رستوران دریایی بالیکچی صاباحاتین بروید.این رستوران یکی از بهترین رستورانهای دریایی استانبول است که در نزدیکی مسجد سلطان احمد واقع شده است.این رستوران را به راحتی می توانید پیدا کنید و از طعم غذاهای بی نظیر و خوشمزه آن بهره مند شوید. در این رستوران انواع غذاهای ترکی، انواع غذاهای دریایی و مدیترانه ای، ماهی های کبابی، انواع سالادها، صدف و … را می توانید سرو نمایید.

 

رستوران دریایی بالیکچی صاباحاتین

 

10- رستوران ایرانی آسمان

 

یکی از بی نظیرترین رستوران های ایرانی در استانبول رستوران آسمان می باشد.این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های ایرانی استانبول شناخته شده است. رستوران آسمان از مجرب ترین سرآشپزان ایرانی تشکیل شده که آن ها در حال طبخ انواع غذاهای ایرانی خوشمزه می باشند.طعم و مزه غذاهای این رستوران غیر قابل وصف می باشد و فقط پشنهاد می دهیم که خودتان به این رستوران مراجعه کنید و از طعم های خوشمزه غذاهای این رستوران بهره مند شوید. منو غذایی این رستوران شامل: انواع چلو کباب ها، خورشت قیمه و قرمه سبزی، باقالی پلو با گوشت و مرغ ،زرشک پلو با مرغ، انواع سالادها و بورانی ها، انواع بستنی ها و منو های کافه ای می باشد.

 

رستوران ایرانی آسمان

 

برای اطلاع از شرایط رزرو هتل های تور استانبول و دیگر شهارهای ترکیه می توانید از طریق وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را  راهنمایی نمایند.

امتیاز دهی به مقاله

میانگین امتیازات / 5. تعداد نظرات :