لوگو لوناگشت

بهترین مراکز خرید در آنتالیا

یکی از توریستی ترین کشورهای آسیا، کشور ترکیه است که سالانه افراد زیادی به خاطر وجود مکان های گردشگری و تاریخی که دارد، به این کشور سفر می کنند. یکی از شهرهایی که تعداد زیادی از گردشگران به آن جا می روند، آنتالیا است که علاوه بر مکان های توریستی، دارای مراکز خرید بسیار زیادی می باشد. به نحوی که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از آن مراکز، خرید کند. لذا، اگر هر یک از شما عزیزان تصمیم دارید تا به ترکیه سفر کنید، بهتر است که با تور آنتالیا با بهترین مراکز خرید در آنتالیا آشنا شده و در زمان سفر به آن ها سر بزنید. برای آشنایی با بهترین آن ها، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مراکز خرید در آنتالیا

1- مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

اگر جزء افرادی هستید که برایتان برند اهمیت زیادی دارد، حتما به مرکز خرید تراسیتی سر بزنید. در این مرکز، شما می توانید هر نوع پوشاکی را در هر برندی خریداری نمایید. در واقع، شما عزیزان می توانید از برندهای مختلفی اعم از: بربری، هوگو باس، لاگوست، ماسیمو دوتی، تامی هیلفیگر و …. خرید کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که این مرکز در محله فنر واقع شده که یکی از لوکس ترین مناطق آنتالیا می باشد. مرکز خرید تراسیتی، دارای 180 فروشگاه و رستوران می باشد و شما می توانید در طبقه آخر، هر نوع غذایی را میل نمایید.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

بیشتر بخوانید: تور آنتالیا

2- مرکز خرید میگروس آنتالیا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در آنتالیا، میگروس نام دارد که دارای سه طبقه می باشد و شما می توانید هر چه که لازم دارید را در این مرکز، پیدا کنید. در واقع، این مرکز به نوعی یک فروشگاه زنجیره ای سوئیسی است که در تمامی نقاط ترکیه، شعبه دارد. لازم به ذکر است تا بدانید که این مرکز، همانند سایر فروشگاه ها دارای انواع رستوران ها، هایپر مارکت ها، سینما و …. است. به خاطر بسپارید که اگر به دنبال بهترین لباس های ورزشی می گردید که برند آدیداس و یا نایک باشد، باید به طبقه آخر این مرکز خرید بروید. اما، اگر به دنبال خرید لوازم خانگی هستید، باید به طبقه اول رفته و از برند انگلیش هوم و مودو لوازم مورد نیازتان را تهیه نمایید. مرکز خرید میگروس دارای 23 رستوران، فست فود و کافی شاپ است که در صورت نیاز، می توانید به آن ها مراجعه کرده و غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه تان را میل نمایید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

3- مرکز خرید توربان مارینا آنتالیا

در محله کالیچی، یک مرکز خرید بزرگ و معروف وجود دارد که نام آن توربان مارینا می باشد. این مرکز، نزدیک دریای مدیترانه قرار دارد و شما عزیزان می توانید علاوه بر خرید، از مکان های دیدنی اطراف آن نیز نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است تا بدانید که این مرکز، با سایرین دارای یک تفاوت اصلی که آن هم وجود ورزش های آبی در این مرکز می باشد. در واقع، شما می توانید با یک تیر دو نشان زده؛ هم خرید کرده و هم از امکانات موجود در این مرکز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هر یک از شما عزیزان با مراجعه به مرکز خرید توربان مارینا می توانید از برندهای بین المللی و محلی خرید کنید.

مرکز خرید توربان مارینا آنتالیا

4- مرکز خرید مارک

یکی از جدید ترین مراکز خرید در آنتالیا، مرکز خرید مارک است که به تازگی در این شهر تاسیس شده است. لازم به ذکر است تا بدانید با این که این مرکز به تازگی تاسیس شده است، اما، طرفداران زیادی دارد. علت اصلی این محبوبیت، وجود برندهای مختلف بین المللی و بومی در این مرکز می باشد. علاوه بر این، در نزدیکی این مرکز، ایستگاه اتوبوس قرار دارد که رفت و آمد را برای عموم مردم راحت کرده است و این عامل نیز به نوبه خود باعث شده تا افراد زیادی بتوانند به مرکز خرید مارک، سر بزنند. این مرکز دارای یک پارکینگ بسیار بزرگ است و افرادی که با ماشین می آیند با خیالی راحت و بدون دغدغه جای پارک، می توانند به آن سر بزنند. اگر تصمیم دارید تا به مرکز خرید مارک بروید، بهتر است تا بدانید که ساعت کاری آن حدودا از 10 صبح آغاز شده و تا 11 شب ادامه دارد.

مرکز خرید مارک

5- مرکز خرید شیمال آنتالیا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در آنتالیا، شیمال نام دارد که در سال 2008 افتتاح شده و امروزه بین افراد، محبوبیت بسیار زیادی دارد. لذا، اگر تصمیم سفر به ترکیه را دارید، حتما به این مرکز سر بزنید. به خاطر بسپارید که شما عزیزان می توانید برندهای مطرح جهانی اعم از: پولو، ال سی وایکیکی، لاگوست، کلوین کلاین، سواچ و ناین وست را یافت کرده و از آن ها، خرید کنید. علاوه بر این، شما می توانید از سایر امکانات این مرکز همچون: تئاتر و سینما، سالن ورزشی، مرکز تفریحی کودکان، رستوران ها، کافه ها و ….. استفاده کرده و لحظات خوشی را سپری کنید. اما، به خاطر بسپارید که ساعت کاری این مرکز از 10 صبح تا 11 شب است و فقط در این ساعت ها به آن جا مراجعه کنید.

مرکز خرید شیمال آنتالیا

6- مرکز خرید اوت لت دپو در آنتالیا

مرکز خرید اوت لت دیپو یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در آنتالیا است که به خاطر ظاهرش، افراد زیادی مجذوب آن شده اند. در واقع، این مرکز خرید، ظاهری همچون قلعه دارد که همین امر سبب شده تا افراد زیادی به آن سر بزنند. شما عزیزان بهتر است که رفتن به این مرکز را در اولویت برنامه های سفری خود قرار دهید. زیرا، با رفتن به این مکان می توانید با یک تیر دو نشان زده و به مرکز خرید انتالیا مال نیز سر بزنید. مرکز خرید آنتالیا مال درست در کنار مرکز خرید اوت لت دیپو قرار دارد و شما می توانید از این دو مرکز، هر وسیله ای را در هر برندی، تهیه کنید.

مرکز خرید اوت لت دپو در آنتالیا

7- مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

یکی از قدیمی ترین و البته بزرگ ترین مراکز خرید در آنتالیا، اوزدیلک پارک نام دارد که در سال 2009 ساخت آن به اتمام رسیده است. این مرکز تقریبا 100 هزار متر مربع مساحت دارد و معماری و طراحی آن به نحوی است که جزء شکیل ترین و لوکس ترین طراحی ها، محسوب می شوند. لازم به ذکر است تا بدانید که برندهای زیادی هم به صورت نمایندگی و هم به صورت انحصاری در این مرکز قرار دارند و شما با مراجعه به این مرکز، می توانید از آن ها خرید کنید. مرکز خرید اوزدیلک پارک دارای یک پارکینگ بسیار بزرگ با ظرفیت بالا، سالن بازی کودکان، بولینگ، فودکورت های بین المللی و ترکی و ….. می باشد که می توانید با پرداخت هزینه از تمامی آن ها استفاده کرده و لحظات خوشی را سپری نمایید.

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از بهترین مراکز خرید آنتالیا می توانید با سفر با تور آنتالیا مجموعه ما (لونا گشت) از تمامی مراکز و جاذبه های گردشگری آنتالیا دیدن نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

میانگین امتیازات / 5. تعداد نظرات :